Cercetatorii se contrazic pe zi ce trece. Daca pana acum toți ziceau ca vinul ingrasa, acum se pare ca noile studii dovedesc contrariul: vinul baut cu moderație te ajuta sa pierzi din kilogramele in plus.
Un pahar de vin pe zi, nu doar ca te ajuta sa nu te ingrasi ba chiar contribuie la pierderea kilogramelor in plus. Cel puțin asa susțin cercetatorii de la Universitatea Navarro, din Spania.
Desi alcoolul a fost intotdeauna interzis in timpul dietelor din cauza conținutului ridicat de zaharuri, noile studii arata ca este chiar indicat ca in timpul regimului sa se consume un pahar de vin pe zi.
"Consumul scazut sau chiar moderat de alcool, in special vin, ne protejeaza de kilogramele in plus. Asocierea intre alcool si obezitate este valabila doar in cazul unui consum ridicat", a declarat un reprezentat al echipei de cercetare care a realizat acest studiu. ( Libertatea)
Afisari: 1129
powered by AkoComment Tweaked |